Bibik baru



Alhamdulillah, dah sampai dah bibik baruku ini. Agen kata seminggu atau dua minggu, tapi tiba cepat.

Tepat pada masanya bubik baru ni tiba.

Bukanlah bibik lama tu tak bagus.

 Baik, tahan kerja keras.

Tapi tu lah, lambat. Kena perhatikan selalu.

Kena selalu ingat kat dia. Tu yang leceh tu.

Tapi dalam leceh tu, dah 4 tahunlah dia dengan kami.

Terima kasih byk-byk.

Takdelah meragam ke apa, cuma tang lembab tu yang tak tahan.

Marahlah dia, muka dia gitu jugak.

Tak terkesan. Paling-paling pun tunjuk perasaan GEGAR aje.

Tu pun kalau kita tegur dia betulkan dia, okay balik.

My new bibik..

*

*

*

*

*

*

1 thought on “Bibik baru”

  1. m-i-o says:

    hahaha! sapraissss sungguh bibik itu 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *