Day: July 30, 2016

Raya ketiga kita beraya rumah semalam yang takde orang tu.Raya ketiga kita beraya rumah semalam yang takde orang tu.



Tahun ni, memang berjalan je masa raya. Bagus untuk saya, sebab jarang jumpa sepupu sebelah suami ni. Dahlah tak ramai, jumpa pun sesekali je. Hari Jumaat ni, pagi tu hujan selebat-lebatnya. Memang heaven la kat rumah, sejuk je. Dah sarapan, takde buat pape dah. Nak basuh baju, mana nak sidai?